luni, 11 iulie 2011

Asa a zis...de ce a zis asa???????????????

Vazand o emisiune sportiva pe OTV am dat si eu un mail(cel care se ocupa cu  mass-media si promovarea orientarii DOARME)
PRIVITI CE RASPUNS AM PRIMIT......
http://www.sportrevolution.ro/ 


Buna ziua,
Dupa cum bine ati vazut pe site-ul nostru, am promovat cat am putut aceasta frumoasa ramura sportiva.
Parerea noastra este ca cei ce conduc federatia nu fac, printre altele , decat sa se planga!!
Ar trebui sa se ocupe putin mai mult de promovarea sportivilor si fac referire in mod special la cei cu rezultate.
Politica adoptata de ei este una destul de gresita tocmai de aceea nimeni nu stie mai nimic de acest frumos sport.
Probabil ca daca ar face o strategie de marketing buna ( fara a ne povesti de faptul ca nu sunt bani pt ca noi stim ca bani sunt!!!) sansele de a va face cunoscuti si a atrage si ceva sponsori sunt mult mai mari decat acest anonimat in care va aflati!!
Asa ca noi va dorim mult succes iar daca vom fi apelati, vom incerca sa sprijinim atat cat putem.
Promovarea nu se face cu o aparitie azi una maine si alta peste doua luni.Trebuie conceput un plan bine pus la punct si atunci o sa se vada si rezultatele.
Numai bine,
Stefan Nastase


2011/7/8 Adrian Pasol <adrian_pasol@yahoo.com>

 Buna ziua.
Felicitari pt ceea ce se intampla la otv
NU SARITI DIN LISTA SPORTURILOR DUMNEAVOASTRA O SUPERBA RAMURA "ORIENTAREA SPORTIVA"
Am practicat si judo...orientarea din romania sufera din lipsa mediatizarii.........acordati-i atentie acestui mail.
VA MULTUMESC.

CE RAMANE DE FACUT ???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu