duminică, 20 martie 2011

Cupa Sanatatea de primavara. SECIU "IN MEMORIAM"

 
Cu ce sa incep? :)
Prefer cu demontarea traseului ...  (am demomtat fara sa gresesc)   :))
Dupa cum imi imaginam....un traseu tehnic,o harta grea ...
Am inceput acest traseu cu o greseala din primul post si asa am continuat.... greseala ,greseala post....traseul avand o lungime de 7 km,eu am alergat 12 km.Nu imi pot da seama ce sa intamplat,de ce nu m-am putut concentra...
Dupa sosirea din traseu am baut un ceai cald si mi-am bagat in buzunar un baton de ciocolata si niste napolitane si am plecat la demontarea posturilor 3,6,7,8 din traseul meu.

Where to start? :)
I prefer with the disassembling of the route (I disassembled the route without mistakes):))
As I imagined, a technically route, a difficult map ...
I started this route with a mistake from the first post and continued in this way... mistake, post mistake...the route had a lenght of 7 km, I ran 12 km. I don't know what happened, why I couldn't concentrate...
After the arrival from the route I drank hot tea and I put a chocolate bar and some wafers in my pocket and I went to disassemble the posts 3,6,7,8 on my route.

Dupa demontarea postului 3 am plecat sa demontez postul 7,esiind din valea in care era amplasat postul 3 m-am intalnit cu un vanator,se plimba linistit cu pusca pe umar dar avea o nelamurire :)) nu stia ce se intampla in padure si ce sunt "alea" din mana mea.
Am stat cu "nea"vanatoru la povesti vreo 5 minute,dupa care mi-am continuat drumul spre demontarea posturilor 7,8 si 6.
In link-ul de mai jos veti gasi poze de la premiere,start si cateva de la demontarea celor 4 posturi de control de la M21.

After disassembling the post 3, I went to disassemble the post 7. Coming out from the valley in wich the post 3 was located, I met a hunter, he was walking calmly with the rifle on his shoulder, but something was unclear for him: he didn't knew what happened in the forest and what are "these" from my hand?
I stayed to talk with the hunter for about 5 minutes, then I continued my way towards disassembling the posts 7, 8 and 6.
In the link below you will find pictures from the ceremony, from the start and some pictures from the disassembling of the four posts at M21.
Premiere M21:Daniel Stroescu,Stupu Petru,Plamadeala Dumitru.



START.
FINISH 
<<PHOTO>> Poze "IN MEMORIAM"  <<CLICK>>(photo A.Pasol,G.Neagu,D.Dorel,F.Tuncu & A.Ungureanu)
ULTIMELE POZE ADAUGATE PE  21 03 2011 !!!

4 comentarii:

  1. Norocul tau ca e o padure curata si nu ai avut unde sa faci "balarii" ca altfel maine mai soseai, daca soseai. Pana la urma urmei macar ai reusit sa termin traseul si nu ai fost chiar pe ultimul (noroc cu descalificatii :D)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce rau imi pare ca nu am ajuns!:( duminica viitoare unde este? nu o sa mai ratez ptr nimic in lume!

    RăspundețiȘtergere