duminică, 17 aprilie 2011

GREEN BUNNIES CROSS . CROSUL IEPURASILOR VERZI

Azi am participat la crosul iepurasilor verzi organizat in parcul Herastrau.O alergare buna dupa antrenamentul din Bucegi dar foarte scurta.Organizatorii au anuntat ca acest cros are distanta de 1500m,ceasul meu a masurat 1350.Timpul meu pe acesta cursa a fost de  4 min si 34 sec.
Initial am vrut sa alerg usor din cauza durerii din gat dar am fost nevoit sa accelerez din cauza concurentei.



Today I attended to Green Bunnies Cross organized in Herastrau Park. It was a good running after the training from Bucegi, but very short. The organizers announced that this cross has a distance of 1500 m, but my watch measured 1350m. My time on this route was 4 minutes and 34 seconds.
Initially I wanted to run slowly beacause od the sore throat, but I had to accelerate because of the rivalry

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu