miercuri, 23 februarie 2011

MAI SUNT 73 DE ZILE

Au mai ramas 73 de zile pana la prima cursa de maraton din viata mea,un maraton montan!
Pregatirea pentru acest eveniment a inceput din luna Ianuarie,am fost atras de catre Radu Milea si Daniel Stroescu catre acest domeniu.Mi-au povestit  despre cursa alergata in 2010 in Piatra Craiului si m-au surprins placut,am spus ca vreau sa trec si eu printr-un "chin" de genul asta.
La cupa Sanatatea de iarna (concurs de orientare sportiva) si-a facut aparitia si Pepe(a alergat la eco marathonul din 2010) si mi-a povestit si el...(mai mult m-a speriat) :))
Poze ECO MARATHON 2010( CLICK)
Priviti pozele si cu siguranta va vor incanta...
Daca te-am convins inscrie-te (click) si hai pe munte la miscare :D
(macar veniti doar la un gratar si sa ne sustineti) :p:p:p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu