marți, 30 august 2011

2 August - 28 August . . .

Imi era dor sa mai scriu pe blogul meu....timpul acum mi-a permis.Pe 2 august am plecat spre Padina cu Daniel Radu si Alex,am alergat pe crestele Bucegilor...am facut numeroase antrenamente,am fost in vizita si la Piatra Arsa unde erau in stagiul de pregatire colegii de la ANFS si colegele lui Radu de club.Am alergat si la crosul Bolboci.Cateva zile state la cort in Padina m-au facut sa ma relaxez si sa uit de unele neplaceri.Dupa pregatirea facuta in Padina am mers catre Fagaras,urma sa alergam semimaratonul FAGARAS - SAMBATA...Ajunsi in Sambata am cautat cazare....nimic, totul ocupat. Am fost nevoiti sa intindem corturile...A venit si ziua de 7 august in care trebuia sa luam startul la proba de semimaraton,(si aici au fost cateva peripetii, dar trecem peste).Dupa terminarea cursei am zacut 2 zile...dupa aceasta cursa mi-am dat seama ca- corpul meu se afla intr-o stare avansata de oboseala si am decis sa iau o pauza...de la Sambata a venit si m-a luat Radu Urdea la care a urmat sa raman pana luni dimineata...Luni am plecat catre Sibiu....ajuns la Sibiu ca voluntar pentru Maratonul de noapte am stat doua saptamani.Doua saptamani in care am pregatit 2 evenimente...eu am mers acolo mai mult pentru Maratonul de noapte,pentru a vedea Sibiul si pt a-mi mari cercul de prieteni,asa a si fost.Am cunoscut noi figuri,noi caractere,mai ciudate sau nu!Cu unii de acolo pastrez legatura ..cu unii nu(nu din vina mea) Asa este firea lor ....prefer sa nu vorbesc despre asta....Am ramas placut surprins de majoritatea lucrurilor si intamplarilor petrecute la Sibiu.Din Sibiu m-am intors in Victoria la Radu Urdea unde am stat 4 zile.In 2 saptamani petrecute in Sibiu am alergat o singura data...in 4 zile la Victoria am alergat pe mai multe trasee montane,miercuri am urcat si pe Moldoveanu.Joi am plecat la Cluj,acolo s-a desfasurat Cupa Romaniei....Hartile de la Cluj nu le pot posta acum(nu le am)....
La intoarcerea de la Cluj am venit acasa in masina cu DL TRAIAN SI MARIANA DUMITRU SI CU DL TICLEANU MIRCEA!!!Niste oameni de la care am multe de invata si o placere de-a calatorii cu dansii!!!
Am vazut si Trans Alpina....
POZE MOLDOVEANU
POZE BRASOV
POZE PADINA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu