duminică, 12 iunie 2011

Cupa FLORILOR DE TEI la Potigrafu (sambata 11.06.2011)

Primele impresii pe site-ul domnului Bacs Andrei <<CLICK>>

Un concurs frumos organizat de clubul meu A.C.S. Sanatatea Ploiesti in padurea din Potigrafu.O padure de ses si o harta aparent simpla u foarte multe caroiaje asemanatoare,multe repere care te furau.In aceasta padure am mai avut concursuri dar inca nu m-am acomodat deloc cu aceasta harta...acum ma uit si eu pe variante si nu imi pot da seama cum am fost furat ...
Mai jos puteti vedea variantele si greselile(in posturile 1,8,13 si 16) mele pe care nici eu nu mi le pot explica....greu dar eficient...am parcurs traseul in 74 de minute.cu acest timp am fost la 13 minute de castigator (Tuncu Florin) si m-am clasat pe locul 7.

In start.
Start.
 Start la stransul posturilor :D (multumesc domnului Dumitras Dorel pt poze)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu