duminică, 27 februarie 2011

Relaxarea de duminica

RO
Ce poate fi mai frumos decat sa petreci cateva ore antrenandu-te in inima padurii pe o vreme superba,insorita cu zapada moale care scartaia sub picioare?
Va spun eu NIMIC!!!
Am inceput alergarea din fata blocului,am intrat in padure si am alergat pe o tura foarte frumoasa.
ENG
Sunday relaxing
What else can be more beautiful than spending a few hours training in the middle of the forest on a wonderful sunny day with soft snow that squeaks under your feet?
I tell you : NOTHING!
I started the running from my house, I entered in the forest and I ran on a very nice lap.
O alergare buna pentru un sfarsit de saptamana.
A good running for the end of this week.
Dupa terminarea celor 20 de km am primit cadou de la Adina Popescu o harta cu un traseu :P si ea era in padure cu Irina si Gabi Sabou.
app ati cam trisat :)) nu ati atins posturile :))
Am alergat pe un traseu de 3,700 m.(22 de minute)

After finishing 20 km of running, I received a gift from Adina Popescu: a map with a route. She was also in the forest with Irina and Gabi Sabou.
By the way, you cheated. You haven't achieved the posts.:))
I ran on a 3,700 m route (22 minutes)
Dupa terminarea traseului am inceput o alergare usoara(de revenire) de 5km (27 de minute)
O alergare plina de peripetii :D...
In loc sa-mi revin era sa fac infarct...:P :))

After finishing the route, I started a 5 km slow running (for retrieve). (27 minutes)
It was a running full of adventures.
Instead of recovering, I was on the point to make heart attack. :P:))

2 comentarii:

  1. bai maestre...cine a trisat? :))) am avut alte trasee...in functie de categorie :> ..eu deja facusem 30 de km in tempou sustinut, 50*400 intervale, 20 de serii de forta +5km revenire :> apoi cele 3 bucle :> dupa care ti am incredintat harta in speranta ca vei face si tu acelasi antrenament..dar ESTI SLAB! si te ai oprit!! nici 30 de km n ai facut si deja te lauzi pe blog..aiurea :)) cu drag, Iron Woman :>

    RăspundețiȘtergere